U današnje vrijeme većina ljudi
kada čita novine, preskače stranice sa oglasima
kada gleda nešto na televiziji – čim počnu reklame prebaci na drugi kanal
Svi su jednostavno prezasićeni svim načinima reklamiranja.
Promocija kao dio modernog predstavljanja proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima i klijentima zahtijeva inovativan pristup.
efikasno vizuelno brendiranje - trebaš ga vidjeti, a ne tražiti
jasne komunikacije - 7 riječi je dovoljno da efikasno privučete kupca.
pravilno obučeno osoblje - koje će znati zainteresovati posjetioca
konkretan prikaz - jasan opis proizvoda ili usluge
sajamsko izlaganje - osim što su pravo mjesto za izlaganje vaših proizvoda i sklapanje novih poslovnih partnerstava, sajmovi su idealna prilika da se upozna i prati konkurencija, te prema njoj odredi pozicija na tržištu.
korporativni događaji - privlače pažnju medija i potencijalnih klijenata ali utiču i na poboljšanje tržišne pozicije i investicije.
a svaka uspješna saradnja počinje sa kaficom i iskrenim razgovorom, pošaljite nam mail da se dogovorimo